rocotopeppers

Alla inlägg under september 2009

Av Mita - 30 september 2009 18:00

Vet ni vem som sitter uppe på min vänstra axel just nu?

Jo en lite nakenfis vid namn Bechamel, hon är ju inte riktigt riktig den lilla kinsesen Skrattande

Av Mita - 30 september 2009 17:48

Så nu var gräsmattan klippt för sista gången detta år, nu får den vila fram till vårens ankomst!

Av Mita - 30 september 2009 06:33

Den sista september är det ju idag, då kanke det är läge att säga adjö till sommaren som varit, börja planera inför nästa sommar om vad vi inte gjorde men önskade att vi gjort eller kanske börja sakta att intala sig att om ca tre månader är det jul och snart nytt år, ställa in sommarskorna och lägga undan bikinin som förtfarande hänger på elementet, ta fram hösttröjan och dunväster eller bara......

Nix det tänker jag inte göra, jag ska leta fram alla mina bikinisar, gräva fram snorklarna och cyklopen som ligger undanstoppade någonstans, ställa fram flipfloppen, damma av resväskan och längta till vi åker och badar om fyra veckor...........

Av Mita - 30 september 2009 06:23

Den är till salu, inte pumpan utan en restaurang med ett superläge, nere vid hamnen i Färjestaden, hade jag haft lite mer skinn på näsan, 10 millar i bakfickan och pappa i livet skulle jag inte tveka en sekund.

Att drömma går ju!!!


Ha en skön onsdag!!  

Av Mita - 29 september 2009 18:08

Eftermiddagen blev väldigt skön och solen stålar värmde väl, jag och kineserna har varit ute i två timmar och letet svamp, hittade två liter gula kantareller men inga trattisar.

Vi har även varit på harjakt i snårskogen, kineserna drog iväg som två dårar då de fick doft på haren och jag sprang fort ut på skogsvägen för att försöka lokalisera de små, plötsligt kommer haren i full kareta mot mig och tvärstannade en meter framför mina fötter och tittar på mig som jag vore värsta UFOt-

Vilket jag säkert var för långöra.............

  

Av Mita - 29 september 2009 06:18

Vaknade med ett ryck efter en hel natts sömn med en skön känsla i kroppen.

Har sovit som en stock hela natten vilket verkligen hör till ovanligheten....avslutade tv kvällen i går med Aschberg som hade Anna Anka på besök, shit vilken kvinna, vilket självförtroende, visst gör hon en del korkade uttalanden men hon tar definitivt ingen skit.

Såg även Hollywoodfruar igår och fick en klar favorit, Maria, vilken virrpanna.........undra hur länge hon skulle klara sig ute i naturen ensam......typ en kvart!

Av Mita - 28 september 2009 18:24

Inte pulver ialla fall, det handlar inte om dålig karraktär utan hellre kärleken till det goda som livet har att erbjuda, därför ska jag nu woka strimlad ryggbiff med bambuskott, sockerärtor, färsk chili och breda äggnudlar smaksatta med ingefära och soya.

Av Mita - 28 september 2009 12:45

Nu har jag ätit en påse med Cappuccinosmak till frukost och en med Grönsakssmak till lunch och jag måste nog medge att detta var nog ett av de osmakligaste som jag intagit någonsin, frukosten smakade som söt välling med en skarp kaffesmak och grönsakssoppan ska vi bara inte tala om, fick blanda i en tesked het chili för att överhuvudtaget få ner det i magen.........jag får nog sälja skiten på Blocket för en spottstyver

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards