rocotopeppers

Alla inlägg under juni 2009

NEJ

Av Mita - 30 juni 2009 06:31

Inte ett till flygplan som kraschat

En flygplan med 150 passagerare ombord störtade i Indiska oceanen vid ögruppen Komorerna utanför Afrikas östkust.

Inga överlevande har ännu hittats.........

Planet störtade mindre än en månad efter att ett Air France-plan på väg till Paris störtade utanför Brasilien och 228 människor omkom.

Tragiskt..............


Av Mita - 30 juni 2009 06:13

Ingen allsång för mig heller igår, har lite svårt för klämkäcka Lotta och Allsång på Skansken kan vara bra men jag såg inte det första programmet och det gör mig ingenting. Såg på Beck för femtioelfte gången, varför inte en repris av "gamla" Beck istället??

 Inne i Kalmar kör Lasse Brandeby och  Hanna Hedlund allsång på Slottet, fantasin verkligen flödar över.........


Det ser ut att bli molningt idag vilket passar mig utmärkt, då kanske jag kan gå på mina fönster i eftermiddag, har hunnit med en snabb dammtorkning nu på morgonen............städning är ju inte prio ett denna årstid..


Fyra dagar kvar, sedan två veckors ledighet...................YES!!!

Av Mita - 29 juni 2009 21:06

Ännu en härlig eftermiddag i solen, har även passat på att rensa ogräs som växer som bara den, gräsmattan börjar att känna av det vackra vädret men där går faktiskt gränsen av vad jag slösar vatten på.

Rosorna får sin dagliga dos och det får räcka.

Har varit över till Kalmar nyss och besökt matbutiken för inhandling, pallar inte att gå in där på dagen när solen gassar.


Får önska er en skön kväll med eller utan allsång!!!

Av Mita - 29 juni 2009 06:10

Gårdagen tillbringades på stranden mest hela dagen, nu känns det verkligen som att sommaren har kommit igång.

Turisterna börjar att anlända men det är förvånadsvårt lite folk på campingarna.

Ska titta in till er ikväll, vill ju inte sitta inne vid datorn i detta strålande väder.

Jobbet väntar.....

Ni som har förmånen att få tilbringa dagen i solen, glöm inte solskyddsfaktorn, själv är min rygg lite lätt bränd..

Av Mita - 28 juni 2009 11:02

Igår var vi på hojfest i Sandbergen, det var Haska's MC som för trettonde året i rad hade sin fest.

Det kan ha varit ca 400 motorcyklar på plats och en hel hög med trevliga människor.

Svängde mina lurviga till livebandet som spelade för fullt ös.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards