rocotopeppers

Alla inlägg under april 2012

Av Mita - 30 april 2012 12:01

Jag har en alldeles unik begåvning. Den samlade kunskap som jag har, är helt unik för mej. Ingen annan besitter just den.
Så länge som jag ger mej själv en klapp på axeln, sträcker på mej och vet om att det jag vet, det är fantastiskt och helt unikt för mej.



Det var väl en bra affirmation att i tanken!


Av Mita - 28 april 2012 20:54

Nu är värmen här nu ikväll såg vi lilleplutten fladdermus som har bott hos oss i åratal, jag har även plockat ca 500 sniglar i trädgården!

 

Av Mita - 27 april 2012 06:23

 

Och det är inte första gången jag ser just erotik i en tulpan, det låter ju lite skruvat men så är det!

Av Mita - 26 april 2012 10:14

Lilla snigel akta dig, akta dig, akta dig, lilla singel akta dig annars tar jag dig!

 

Var rädda om varandra!

Av Mita - 25 april 2012 07:41

Du blir ett år äldre, det vette sjutton om jag trodde detta för ett år sedan, men det går framåt och bakåt ibland!

 

Av Mita - 24 april 2012 07:27

Även om du är på dåligt humör, har sovit dåligt, känner dig hängig, bråkat med sambon, fastnat med foten i skosnöret, tappat bajsblöjan upp och ner eller vad fasiken som helst.

Låt det INTE gå ut över dina nära och kära, inte heller dina arbetskollegor, busschauffören eller tanten i Pressbyrån.

Ta tio djupa, gå ett extra varv runt bilen eller huset, skrik på en sten, krama ett träd, gör vad som helst men låt det inte gå ut över andra. Även om nu andra har rätten själv att välja om de vill bli påverkade eller inte av din dåliga karma.

 

Även naturen påverkas....

Av Mita - 23 april 2012 11:10

Om du hittar ett par obekanta rena trosor mellan sängarna, vad tänker du då?


Självklart att de måste följt med då du tvättat hos din mamma för inte kan det väl vara en älskarinna som har dessa erotikdödare på sig. Nej dessa trosor ska sitta på en kvinna som snart är sjuttio år.


Så får det va!!



Av Mita - 22 april 2012 18:48

Har varit en tur till vackra Nunnedalen som ligger ca 15 km från Färjestaden, en underbar plats med tid för eftertanke. Fast nunnorna lyste dock med sin frånvaro.

                         

Ser ni bananskalet i trädet?

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards