rocotopeppers

Alla inlägg under oktober 2010

Av Mita - 31 oktober 2010 18:49

Så skönt att vara gäst i sitt egna hem, Anna fixar med maten och Männen dricker whiskey, jag och dricker att glas Prosecco.

Söta Moa en äkta liten häxa!

     

Av Mita - 31 oktober 2010 18:02

Efter en helt underbar kväll igår med Grekisk mat läs lamm och massor med tillbehör och lite för mycket vin så är det snart dags igen att få tillbringa kvällen med en superhärlig familj från Västkusten.

Ikväll är det familjen Åxman som bjuder på middag hemma hos oss, vad det blir vet jag inte ännu men det ligger minst ett ton scampi i kylskåpet.


Av Mita - 31 oktober 2010 10:58

Eller god Samhain, det beror på hur du som Häxa firar denna högtid!

Idag är en fantastisk dag att tillbringa i skog och mark, njuta av vattnet och förtrollas av himlen.

Var rädda om varandra och tala om en extra gång hur mycket du älskar dina kära!

     

Av Mita - 30 oktober 2010 07:14

Godmorgon, underbart med sovmorgon!!!

Snart ska jag köra sonen till Silverlinjen, han ska tillbringa delar av höstlovet i Estockholmo hos sin storebror Fabian, det är ju helt löjligt hur jag håller på, har du packat det, du måste duscha innan frukost, ta nu ett stekt ägg, glöm inte laddaren till mobilen, sitt nu inte hela nätterna igenom vid datorn, här har du rikskuponger så du kan äta gott, mamma älskar dig, köp inte massa onödiga saker, ring hem ofta osv osv.

Och kära vänner, idag kommer en gammal arbetskamrat hit, vi jobbade ihop på Tylösand för en sisådär 750 år eller rättare sagt 22 år sedan, senaste gången vi träffades var i januari 1991 i Sankt Petersburg, och nu ska vi tillbringa hela helgen ihop, det ska bli så roligt och spännade!


Av Mita - 29 oktober 2010 17:26

Idag fick jag en härlig present av en kollega, 20 kilo älgben, fatta vilken underbar buljong det kommer att bli!

En annan ex kollega kom med en inte lika charmig present, han tyckte att jag började se ut så, eller hur han nu sa!

Men det är ju tanken som räknas, eller?  

Denna underbara bukett kom Mannen med för att det är ju även vår sextonde  förlovningsdag idag, och det hade jag glömt, hups!

 

Av Mita - 29 oktober 2010 12:15

att höra orden, grattis älskling hur känns det att bli 35...



Av Mita - 29 oktober 2010 06:41

I helgen firar vi Halloween, undra om jag skulle chocka arbetskollegorna och sminka mig till en zombie, för häxa funkar ju inte, det är jag ju ändå men en zombie är så långt ifrån mitt rätta jag som det kan !


KRAM PÅ ER OCH SKAFFA ER EN SJUHELSIKES SKÖN HELG!!!!

  

Hittade en skön bild på tre coolingar, Lilleman, Trigger och Bellabusan!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards