rocotopeppers

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Mita - 21 september 2009 21:20

regler:
det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och
berätta det för dem. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla
svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn
som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar
(förutom på fråga 1)! lycka till!

1. vad heter du? Mita
2. ett ord på fyra bokstäver: Mage (träna)
3. flicknamn: Maya
4. pojknamn: Måns (den elaka)
5. yrke:Målare
6. färg: Månskensblå
7. klädesplagg: Mamelucker (vill ha)
8. mat: Makaronlåda (har aldrig gjort det hemma till sonens besvikelse)
9. sak i badrummet: Mascara (som jag aldrig använder)
10. plats/stad: Malmö
11. en orsak att vara sen: Mens
12. något man skriker: Maten är klar
13. film: Män som hatar kvinnor
14. något man dricker? Mousserande vin
15. band:  Meshugga
16. djur: Mus
17. gatunamn: Matojärvigatan
18. bil: Mazda
19. sång: MammaMia
Jag utmanar:

Blondie

Malou

Nettis

Micke

Janet


Av Mita - 21 september 2009 18:39

Jobba, handla, plocka svamp, tömma diskmaskinen, laga mat, fylla diskmaskinen, blogga, facebooka, lite tv....det är min dag!

Och jag är så tacksam att skogen bara finns runt hörnet, få gå i min ensamhet och njuta....

Av Mita - 21 september 2009 06:11

Känner mig tung i huvudet efter en orolig natt, drömmarna har besökt mig igen där jag får uppleva min pappas sista timmar i livet, är det mitt undermedvetna som undrar eller är det han som är på besök och vill säga något?

Det har ju gåt sju år sedan men drömmarna kommer bara oftare och det är inte samma senario var gång utan olika platser och olika känslor...men med samma utgång.


Puss på dig i alla fall pappa, du finns i mina tankar dagligen!!!


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards