rocotopeppers

Alla inlägg under september 2009

Av Mita - 12 september 2009 10:37


Du är ju en hejjare Kyss

Av Mita - 12 september 2009 10:16

Har varit ute på en underbar promenad med kineserna och vädret är strålande, stanade till vid bageriet och köpte med mig färska frallor på hemvägen. Ska ta en tur ut till svampskogen nu och se om trattisarna har dykt upp ännu, hörde att i Säffle har det fullkommligt exploderat i skogen, eller hur Kattis!!

      

Är vi inte sötast??..............JA, säger matte ialla fall!!!

Av Mita - 12 september 2009 08:51

Jag är allt utom prylgalen eller materialist men denna, det var bara ett måste...     

Av Mita - 11 september 2009 18:42

Jag är löjligt glad just nu, sitter med min nya HP Vivienne Tam dator i famnen och myser, en pytteliten 10 tummare

med urläcker design, min alldeles egna leksak.....för endast 4990 pengar


Nu kommer jag aldrig att sluta blogga Guld i mun

Av Mita - 11 september 2009 06:57

Vad är det som händer????

Den ena efter den andra av bloggvännerna bara försvinner, vafan, man kan ju inte locka in

någon i ens liv och sedan bara rata den utan någon förklaring, det är som den rastlöse maken (inte min) som gick

ut för att köpa mjölk och kom tillbaka efter 17 år som om inget hade hänt.


Visst tanken har slagit mig med att sluta blogga för att jag vissa dagar inte har tid att skriva eller besöka er läsare.

Jag har även haft så mycket datorstrul att det blivit negativt, men jag gillar att blogga, jag gillar att besöka er, även om jag inte alltid kommentera så läser jag er dagligen.


Nu får jag hoppa in i duschen och avsluta denna arbetsvecka


KRAM PÅ ER GODINGAR!!!Cool

Av Mita - 11 september 2009 06:46

Jag är KÄR..........

I en vacker röd pianolackad 10 tums HP dator.

Den bara stod där när jag kom in i butiken och tittade på mig

med sin vackra skärm och väste........TA MIG, TA MIG, snälla.........

Jag har gått och funderat på vårt möte och måste nog inse att det kommer

att bli vi två idag, och visst jag får ta att "stor" datorn blir sur och inte

kommer att bli uppmärksammad lika ofta, om nu inte mannen tar med sig den till butiken.

Då blir det ju livemusik dagligen och många besökare...

Av Mita - 11 september 2009 06:43

Vi stannade till i Gladhammar, ett litet sammhälle mellan Kalmar och Västervik.

Jag har åkt förbi denna kyrka i 11 år och aldrig stannat till

 

Men igår så passade vi på att åka in, men tyvärr så var den låst,

jag hade så gärna velat se din innifrån eftersom den är så vacker exteriört.

En sådan stor kyrka i ett pyttesamhälle........ett rikt samhälle

 

Byggd år 18886

VV

Av Mita - 11 september 2009 06:39

 

Igår tillbringade jag hela dagen i vackra Västervik på kundbesök, en supermysig lite pittoresk stad vid vattnet...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards