rocotopeppers

Alla inlägg under maj 2009

Av Mita - 31 maj 2009 18:14

 Har som vanligt varit på hundutställning på förmiddagen i Saxnäs , fast jag ställde inte i år, ligger kvar lite taskiga vibbar från förra året.

Sedan har jag tillbringat dagen liggandes raklång på studsmattan, med ett avbrott för en liten cyckeltur ner till hamnen, trodde nämligen att jag skulle bada.........men isflaken låg väl gömda under vattnat för det var svinkallt.

Mannen håller på att laga en Indisk gryta samt dahl och ris som vi snart ska njuta av men först ska jag ta ett glas Morsdagsvin i det vackra vädret och titta på vår underbara trädgård.


Av Mita - 31 maj 2009 07:56

Var ju som sagt för att titta på Linus som abiturient, det var en helt galen upplevelse.

De bjöd oss på en helt fantastisk dansuppvisning.

Jag är imponerad!!!!!!!!!

Av Mita - 31 maj 2009 07:46

Var f-n ligger turistbyrån??


Jag hade stor möda att hitta en turistbyrå och frågade ex antal Linköpingsbor men ingen visste!!,


Var b.l.a inne på Burger King och personalen där såg ut som några d-la fågelholkar när min fråga kom.

-ehh vaddå turistbyrån, ingen aaaning!

Det kanske vore på plats att kommunen ordnade en dag för alla Linköpingsbor att turista i sin egna stad.

Det är ju så lätt att vara ambassadör för in egna stad..


 Frågan kvarstår

Var f-n ligger turistbyrån??

Av Mita - 31 maj 2009 07:45


alla underbara mammor!!!!!!!!!!

Hoppas att ni alla blir ompysslade ....

Av Mita - 31 maj 2009 07:37

Lördagen bjöd på en stadspromenad med shopping, det blev en klänning och en korg, vädret var ju helt bedårande och vädret bjöd på sin bästa sida. 

Det var allt ifrån gatumusikanter till Calle Bildts fru som stod på torget och orerade. Människor i vart enda hörn som delade ut broschyrer för just sitt parti och nej jag kommer inte att rösta på någon annan än ..........


Av Mita - 30 maj 2009 23:01

systerysters husdjur, en underbar vacker katt som inte gillar mig!!!

Av Mita - 30 maj 2009 22:51

Efter kund besök så styrde kosan vidar till Linköping, vi landdade på Scandic City vid Stångån och tog en AfterWork med champagne och chokladdoppade jordgubbar samt marschmallows, sedan en god middag och avslutade på Hamnfestivalen med Peter Siepen och skönsång.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards