rocotopeppers

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Mita - 28 oktober 2010 19:03

Jag har beslutsångest om vad vi ska äta imorgon när jag blir äldre, jag har tre val

* krabba men goda såser och nybakat bröd

* sushi och misosoppa

* pizza men stark salami och kronärtsskocka

Vad skulle du valt?

  

Av Mita - 28 oktober 2010 12:45

Jag tror att GUD inte finns, jag tror verkligen det, på riktigt!

Ändå valde jag att idag på lunchen besöka det som hör Herren till nämligen Kalmar Domkyrka.

Fyra ljus tände jag för nära och kära samt skrev en rad i gästboken! Domkyrkan står ju under renovering så det känndes väldigt svalt och känslokallt därinne, har i och försig aldrig besökt en svensk kyrka där jag fått någon typ av nice feeling.

Men minns då jag som sjuttonåring klev in i ett sagolikt buddahtempel på

Sri Lanka, där kan vi snacka feeling!

Det var ett gigantiskt tempel som var inne i en bergsgrotta, helt magiskt.

Den upplyste var gjord direkt i berget, det var den liggande, sittande och stående.

Av Mita - 28 oktober 2010 06:21

Godmorgon, idag var det verkligen frostfritt, + 9,3 grader!

Skönt då slipper jag skrapa rutan och vara orolig för att halka omkring.

Idag blir det en spännande dag på arbete, vi ska få träffa det senasete chefsämnet, det har varit en del ämnen under detta året men det är ingen som klickat, jag håller då tummarna för det bästa!


Idag är det torsdag, imorgon är det fredag!

  


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards