rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Härlig start....

Av Mita - 20 augusti 2010 08:49

Stod och valde skor imorse och fastnade då för mina fina sandaler som Mannen köpte åt mig i Egypten, har inte använt dom innan så det kändes bra till dagens klädsel. Trippar ut på stengången, ut genom grinden och pladask så ligger jag som en fura, helvetes sandaler, sulorna måste vara gjorda av is för något så halt har jag väl aldrig varit med om.

Jojo, skratta ni bara, det gjorde säkert grannarna med!

Inte nog med att Egyptierna lurade mig på saffran, de försöker att ta livet av mig med!!!

Och sandalerna ligger just nu i soptunnan och där ska de förbli.

  

 
 
wiper

wiper

20 augusti 2010 09:09

Vad trist att du ramlade och att dom var så hala. Tråkigt att inte kunna använda fina sandaler. Hoppas det inte blev mer än köttskador. Ursäkta om jag drar på mun ;) men du skrev så roligt på slutet. Ser att du slängt bort dom men går det inte att sätta en extra tunn gummisula eller nåt halkskydd under?.

Ha en fin och lyckosammare fredag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ulrika

Ulrika

20 augusti 2010 12:39

Rackarns lömska snubbelskor! Såna borde det vara varningstext på! Fast det kanske stod på egyptiska... Ha en fin helg, Mita, och håll dig på benen nu! Kram!!

http://fabulousforty.blogg.se

Mita

20 augusti 2010 12:40

Det får bli rågummisulan nästa =)

 
Trollpackan

Trollpackan

20 augusti 2010 18:22

Det lät inte så himla kul faktiskt! Och ett trist sätt att börja dagen på. Jag förstår att du slängde dem i soptunnan!
Vad sade Mannen då?

http://http:/www.trollpackan.bloggplatsen.seckan.bloggpla

 
Mia

Mia

20 augusti 2010 22:09

Ajaj! Jag hoppas det gick bra! Känner igen händelsen, jag gick med glatta sulor och störtade i trappan... hmm då skrattade jag verkligen inte men nu kunde jag inte låta bli, det var så kul skrivet. Antingen får du karva mönster i sulorna á la Michelindäck eller så kanske råttorna på soptippen får nytta av dem i vinter. Rått-kälke? Trevlig helg!

http://vardagslycka.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ammis

21 augusti 2010 07:44

Men aj aj aj, inte kul det där inte!! Men nu vet du ju att i Egypten, där kan dom absolut inte göra skor!!! Ha en bra lördag. KrAMelikram

p.s går ej att klistra in länken....???

 
ylle

ylle

21 augusti 2010 17:35

ramlingar kan ju se roliga ut, men är det verkligen inte för den som RAMLAR... så jag förstår att Du kastade eländessandalerna!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards