rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Ensamt=(

Av Mita - 14 maj 2009 07:41

 
 
Micke

Micke

14 maj 2009 08:16

Raring ?
Har fröken fått brytfel på ögonen ? :)

Pik för vad ? :D "Rauk `n´ Roll" *blink*

http://tomten.bloggagratis.se

 
andliga-bloggen

andliga-bloggen

14 maj 2009 10:06

Tack för att du gillade min blogg,välkommen åter min vän..

http://lindaspiritualism

 
Nettis

Nettis

14 maj 2009 11:43

Ja fy sjutton för att sitta ensam på julafton :( ...

Ha en trevlig dag!
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lotta Hellsman

14 maj 2009 11:59

Heeeeeej igen !
Nu är jag på benen igen- efter snart 6 veckors ryggläge med virus i lever , mjälte och vätska i vänster lunga. Men har konstaterat att det ännu inte är dax att ta spårvagnen till himlen ! Har varit och härjat på sjukhuset, idiotförklarat min läkare vars efternamn man lätt kan tas för någon av dem som bombade skyskrapan i USA-vilket jag även säkert nämnde-OM han nu förstod Svenska överhuvudtaget. När dom röntgat mig så var jag snabbt inne och bad att få kolla bilderna,sköterskan tyckte att det var en konstig begäran-men hade ingenting att sätta imot. Aktare vilka snygga revben jag har!! Ett stort gott hjärta skymtade i bakgrunden och en lunga som inte hade någon plåtburk i sig med texten OIL på-så lägga ner att röka gör jag nog inte ännu. Efter att själv konstaterat att: Nog finns det lite vätska kvar i den lungan minsann !! Stirrade hon på mig och frågade om jag jobbade innom sjukvården. Nej sa jag , det är min kropp och den känner jag, det närmaste jag kommit en rönkenbild innan är mina hundars HD plåtar. När jag kom in till läkarn igen så sa jag bara en sak ETT recept på Doxyferm tack ! Tror han la en förbannelse över mig på sitt språk i den stunden. Hörde någonting om att det var HAN som var läkaren. När jag nöjd och glad på vägen kom på att det här med att vara sjuk är ett bra sätt för ensama kvinnor att få lite tillfredställelse. Tänk själv att slita av sig kläderna och sitta med naken överkropp och bli petad och tryckt på precis ställen där man vill ! Gör det ont där? Nja lite längre ner ! Där? Något längre till vänster. Där? Oja!! AJJ och oj!! Lagligt okså till en kostnad av 130 spänn och så får man ett recept på köpet!!
Jag ÄLSKAR livet!!
KRAM LOTTA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards