rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Monstret i källaren,satt han månne på vågen???

Av Mita - 29 april 2009 06:53

Nu är jag då verkligen vaken och på tå, gick ner till källaren för att blåsa håret torrt och "passade" på att ställa mig på vågen, och den visade inte det vad jag ville se,kan det vara fel på vågen eller är det möjligen så att jag lagt på mig några kilo????

Nu får jag ta tag i detta..............................

I trappan upp satt denna lillagoding och väntade på mig med sina långa ben och hotfull blick, alltså spindlar är ju ett gott tecken på att huset man bor i är friskt men det går kalla kårar igenom mig när jag möts av dessa små monster

 
 
Tin

Tin

29 april 2009 07:14

Jag tror bestämt att det är fel på vågen...min också. Därför väger jag mig aldrig ;)
Vilken liten goding du hittade. Här är det jag som får "ta hand om" alla spindlar, min man är livrädd så stor han är :)

Ha det gott i dag!
Vi ser ut att få fint väder idag också...

Kram

http://tins.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

29 april 2009 10:37

Iiiiiuuuu!!!! Gillar inte spindlar å dessa har vi här också.

Tack så hemskt mycket för awarden!!! :)

Kram

http://misscsus.blogspot.com

 
wiper

wiper

29 april 2009 11:35

Det var ett riktigt monster till spindel ;)
Du har verkligen tagit ett fint foto på spindeln. Vi har också en massa spindlar i huset och som du säger det skall man vara glad för.
Jag har också gått upp i vikt, väger mig aldrig men märker det på att kläderna sitter åt, inget vidare.

Ha det toppen i dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

29 april 2009 18:00

Alla spindlar heter Berit, det har jag och en spindelrädd väninna läst i en artikel om en annan spindelrädd kvinna. Hon använde namnet Berit so omskrivning, för blotta ordet "spindel" gav henne kalla kårar. Taskigt mot de som heter Berit, bara... ;-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

1 maj 2009 21:07

Åh fy faen...Jag är verkligen livrädd för spindlar!! Å andra kryp oxå för den delen..

Tack så jätte mycket för utmärkelsen =o)

Ser att ni fått sommarvärme...vad härligt!! Här är det snö kvar, men tinat en hel del..

http://www.lantligt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards