rocotopeppers

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Mita - 6 november 2012 06:04

Morgonen började med en hutt blutsaft och en hutt havtornsdryck,  därefter en sväng på FB för att läsa en länkad blogg, och jag satte blutsaften i vrångstrupen.

Jag skrev ju för ett tag sedan om det här hur mycket man ska tala om för en människa, ska man tala om att personen ifråga luktar illa, är för smal, är för tjock o.s.v och fick då rådet av de flesta att låta bli.

Men denna kvinna hon låter verkligen orden inte skröda, rätt eller fel? Folk har ju rätt att ha vilka åsikter de vill, sedan att just jag inte gillar hennes inställning är ju min åsak för vem är väl jag att dömma?


Några rader från fröken Katrin blogg

Varför kör man inte på och bantar ner sig till 55 kilo och vara snygg när man ändå insett vikten att se ut som folk.

Fy fan vad pinsammt för SATS att marknadsföra det här resultatet på en tjej som tränat i 13 år

Feministpropaganda, jävla feministpropaganda


Nu ska jag ialla fall äta min frukost i lugn och ro.......så det så!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards