rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Utanför "mitt" fönster

Av Mita - 23 april 2010 06:44

En natt i den stora staden Linköping gav inte så mycket sömnro, eller var det kanske Mannen i mitt liv som saknades vid min sida?

Vad som är lite mysigt med städer är den tidiga morgonen, då man hör slamrande sopbilar, varubilar med pipande backljud, sirener, tågen som går förbi, det är lixom en helt annan puls.

Jag har i alla fall hunnit med att ta ett långt bad på morgonen med blåbärsbubblor och i örat ljudboken, I grunden utan skuld av Viveca Sten.

Nu ska jag och systeryster äta frukost och sedan bär det av mot Norrköping för min del!

Ha nu en alldeles underbar fredag, för det ska jag ha!!!!   

 
 
Lotta Hellsman

Lotta Hellsman

23 april 2010 08:06

Igentligen så skulle jag inte skriva någonting,bara in och softa på dina bilder,MEN efter att läst ditt senaste inlägg så blev jag alldeles pirrig! Jag kände igen vissa saker. När jag börjar närma mig Mölndal och Göteborg så blir jag rusig av lycka. Det känns som om jag har kommit hem! Jag har bott i Göteborg innan i många år, under min vildaste MEN lyckligaste tid här i livet och X-antal år yngre.Med sorg konstaterar man att det är slut och borta för alltid. Ingenting är längre som förut.Inga vänner finns kvar på de adresser man besökte. Hela stan är ombyggd så man hittar inte. Men att det har hänt har man bevis på i den underbara 20-åriga son man har! Som sakt var PÅ TAL OM INGENTING!
Love från Lotta

http://www.baddads.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

23 april 2010 13:42

Vilka fina bilder du har tagit:) Super fin present som du valde och jag håller med dig det är bättre man får välja något som man vill ha än att det bara skall ligga i en låda och skräpa.
Jag får önska dig en super skön helg och att vi skall få tillbaka värmen igen.
Ha det så gott, kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
skånepågen

skånepågen

23 april 2010 14:58

Självklart är det mannen som saknas, annars undrar jag om det inte vore något fel :-).

http://aake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards