rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Pilgrim

Av Mita - 22 april 2010 18:58

Äntligen så har jag hittat min present som jag fick av mor och syster för 6 månader sedan, alltså den har ju inte varit borta utan jag bytte det jag fick mot något jag ville ha istället och butiken finns bara i Linköping.

Kan låta konstigt och otacksamt men jag vill hellre ha något jag använder än något som ligger i en låda.

Smycket blev en röd Pilgrimklocka istället, så cool, och tänk vad snyggt det hade varit ihop med mina fina röda träskor som tyvärr fick smaka på Janis tänder igår

  

 
 
Lotta Hellsman

Lotta Hellsman

22 april 2010 20:20

Hej igen!
INTE ETT SPÖKE PÅ ETT DYGN! Men istället har det blivit en låååååång spricka i ladugårdsväggen och innerväggen har rasat. Den jättelika ladugårdsbyggnaden ska rivas sas det när jag flyttade in-så det är nog dax nu innan det rasar av sig själv-med min vanliga tur så skulle det inte förvåna mig om jag just i det ögonblicket det rasar så befinner jag mig säkert i något hörn inne i ladugården. Men då är det väll bara att gräva ner mig jämter geten! 2 gammla kär-ringar sida vid sida. Även om det inte syns så har jag faktiskt horn jag okså, och de växer sig allt större med åren! Man behöver inte spara pengar på banken för att få respekt!!(stort smail från öra till öra). Ha det bra och en JÄTTE KRAM till hela familjen-Lotta

http://www.baddads.se

 
Trollpackan

Trollpackan

22 april 2010 20:59

Du har rätt! HAHA! Den skulle matcha mina röda brallor perfekt! Jag ser ingen annan råd än att du får ta dig hit och shoppa loss*fniss*

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Ulrika

Ulrika

22 april 2010 21:14

Jättefin klocka! Visst är det bättre att byta till något som kommer till användning, det gjorde du rätt i!

http://fabulousforty.blogg.se

 
susanne

susanne

23 april 2010 06:40

man e vuxen o vaxinerad.. då är man rakryggad om man byter en gåva till det man vill och använder!
SNYGG klocka!!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Ingen bild

Mita

23 april 2010 07:28

TP, vem vet jag kanske dyker upp!

Ulrika och Susanne, klart man vill använda en gåva, och kära mor blev så glad när jag hittade något jag verkligen ville ha!

 
ylle

ylle

23 april 2010 08:21

WOW vilken fräsig klocka!! DEN skulle kunna få mig att bära ett tidur igen, annars använder jag numera mobilen för att kolla tiden...

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards