rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 15 maj 2009

För 12 ft 68 och två timmar senare

Av Mita - 15 maj 2009 16:22

Efter mycket om och men, lite svordomar, och ett samtal till butiken så fick jag äntligen ihop den nya studsmattan, fattar inte varför de ska göra beskrivningar så fruktansvärt tillkrånglade. Eller så är det jag som är ofantligt korkad att läsa beskrivningar.


Räkna hålen För 13 ft 21st på toppskenan För 13 ft 21 motsvarar v-ringar

Du ska vara vid punkt_för 13 ft 21, för 14 ft 21 för 12 ft 18


Hur fasiken ska man förstå detta????

Ringde i alla fall upp säljaren och förkarade att jag inte förstod ett ord av bruksanvisningen och han sa genast

-ja men sätt de första på 6, 12, 3 och 9

-VA?????, vadå 6,12,3 och 9

 Han menade klockan 6,12,3, och 9...ja men säj det då...................

 
 
Yvonne

Yvonne

15 maj 2009 17:42

Fniss. Ja, det är inte lätt att hänga med alla gånger! =D

Ja, testa dom gärna! Dom är väldigt smaskiga! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

15 maj 2009 17:53

Ja den grekiskan förstod inte ens jag ju ;) Skönt att ni fick ordning på det iaf. Tack för ditt besök. Vilken söting det var på bilden här nedan

http://cdwoman.blogspot.com

 
Nettis

Nettis

15 maj 2009 18:27

Hahaha!!! Vilken idiot har skrivit en så´n bruksanvisning???!!! Haha!
Men va snyggt det blev till sist :) ! Och den lilla studsmattan ser ju väldigt charmig ut bredvid;) ;) !

Myrorna... är döda... hupps... *generad* !!!
Jag hällde sockervatten i en liten pet-flaska i ren desperation igår. Så satte jag en pappersbit upp till öppningen. Och förut när jag råkade kolla ner bredvid fåtöljen, så låg myrorna där, drunknade :´( ... Jag är en mördare... suck. Men tydligen funkade det ju bra mot myror i alla fall...
Tack för tipset ändå! Bra att veta om det skulle bli en jätte invasion :) !!!

Ååååh va vacker vovven är *smälter* :) !!! Ny badad och fin :) ! Det är lite pyssel med nakenhundar, har jag läst :) . Bada med olja, smörjas in och att dom måste använda solkräm stod det :) . Stämmer det?
Jag undrade nog i en tidigare kommentar, vad vovvarna (eller är det bara EN kanske)heter ;) ?! Ålder vore ju oxå jätte spännande att veta ;) ;) .

Jag kommer oxå att fortsätta att kommentera så här :) !
Kram!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

15 maj 2009 22:00

Vad skönt att du fick till det:)
Kjamen

http://bearclaw.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

18 maj 2009 16:12

Vi köpte också just en studsmatta. Väldigt bra, vilken gympa man får! Och hjärngympa av att sätta ihop den;)

http://varannandag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards