rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Resning för Thomas Quick, ja nog fan reser det sig alltid -1,9

Av Mita - 18 december 2009 07:41

Då var det den underbara fredagen igen då, kortdag som vanligt   

Det blir ingen härlig skogspromenad till After Worken, kinesern uppskattar inte riktigt det kalla vädret och snön.

Gårdagen var trevlig och vi åt massor med god Asiatisk mat, jag var hemma redan 21.00 så det blev en stund med Debatt, Anna Anka's uttalande och Tigers otrohetsaffär... ja jävlar vilka viktiga samhällsfrågor..och resning för Thomas Quick...jag vad ska man säga??


Idag ska julgranen upp, den ljusblåa.....

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

18 december 2009 10:16

Vad skönt att du har kort dag och på en fredag det kan ju inte bli annat än toppen;)
Det låter som en lyckad kväll som ni hade i går.

Ha nu en skön fredag och körförsiktigt när du åker hem. kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
Magnus

Magnus

18 december 2009 13:04

Ja, gårdagens debatt var ju nästan som ett skämt. Vilket ämne!

http://mj.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

18 december 2009 16:12

Ja, jag tar mig ut i ljuset igen, tids nog. Bara att vänta ut det.
Vad kul att ni hade så trevligt igår kväll :) .
Fy sjutton för om dom släpper ut Quick. Har du sett hans ögon... ryyys. Han är farlig oavsett om han har massmördat eller inte...
Kram! Och puss på nosen till kineserna ♥

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Ingen bild

skånepågen

18 december 2009 17:51

Jo du, ibland så undrar jag vilka det roar. Å viktigt är det ju inte ett dugg.
Quicks fall, ja vad ska man säga eller egentligen är rättsväsendet säkert. Att karln är sjuk är väl ingen tvekan om.

 
Stort och smått

Stort och smått

18 december 2009 19:27

Attans, jag missade Debatt. Vad har Ankan nu sagt då..?

http://stortosmatt.blogspot.com

 
katsura

katsura

18 december 2009 22:24

Ha det så bra i kylan och trevlig helg!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

18 december 2009 23:17

R&H, det blev en skön kväll och istället för skogpromis blev det ljudbok i soffan..

Magnus, skämt.........eller hur!

Nettis, du fixar detta, kineserna pussar tillbaka..

Skånepågen, visst är han sjuk, men på vilket sätt..

SoS, gifter men med en kändis får men acceptera otrohet..power of pussy

Katsura, tack...dito




 
GladaKatarina

GladaKatarina

19 december 2009 13:49

Såg inte Debatt, men Anka-vanka, Tiger och Quick var ju överallt i varenda tidning igår. Är det verkligen viktigt??? Medan jorden brinner...

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards