rocotopeppers

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Mita - 2 oktober 2009 17:46

Efter marknaden där jag inhandlade 14 gravljus så bar det iväg till skogen med kineserna, jag hade som vanligt kameran och mina topmodeller poserade glatt, eller Flört

Först ut har vi då Cha-Gall i svampskogen med krummande rygg

  

Titta vad jag kan sträcka på halsen, eller är det ett doftspår kanske

  

Med Bechamel i ögonvrån

  

Sedan den lilla som står som en räka ställd som på fågeljakt och tungan utanför

  

Här visar jag min snyggvefrilla och mina stora ögon

  

Haha den ni, skratta lagom......

  

Lilla charmtrollet Kyss

Av Mita - 2 oktober 2009 07:40

Döm om min förvåning om när jag kom ut soch skulle åka till jobbet, hoppar som vanligt in i bilen och sätter på vindrutetorkaren för att skrapa bort nattens fukt från rutan.

Tvärstopp, det var inte fukt det var is!!!!!!!!!!!!!


Skrapa, skrapa, skrapa.........

Av Mita - 2 oktober 2009 05:19

Har legat och snurrat i sängen nu i en halvtimma och inser att det går inte att somna om så jag kan lika gärna kliva upp, nu när hösten börjar komma och kylan så börjar även mitt eviga malande i höfter och ben.

Men det är ju bara inbillning enligt min präktige husläkare (som jag nu ioch för sig har dumpat)så det går ju inte att

bota, läste faktiskt igår om en kvinna som hade fått något plåster som hon bar och det funkade visst.

Vet ju inte om det är Restles legs jag har men det är värt att pröva, eller är jag bara en fjantig simulant.


I eftermiddag ska jag gå på den årliga höstmarknaden i Algutsrum, ännu ett sätt att inviga höste.

Nu ska jag gå ner och sätta på en tvättmaskin och stryka lite tvätt och sedan se vad ni pysslat med igår!



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards