rocotopeppers

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Mita - 27 maj 2009 19:05

Har pysslat ute i trädgården nu snart i tre timmar, fattar inte att klockan går så himla fort när men har roligt, har klippt gräset, igen....och  rensat i landet framför huset där en galen murgröna håller på att ta över. Vilka otroligt starka rötter den växten har...

Nu ska jag sätta igån att riva potatis och göra raggmunkar med stekt fläsk, och rårörda lingon till.

Av Mita - 27 maj 2009 05:51

Ser på nyheterna att de saknas blodgivare, jag har gett blod i 20 år men eftersom jag har mina små tatueringar så är jag tydligen inte välkommen längre, jag måste vänta två år efter gjord tato innan jag kan lämna blod.

Två år..........varför då????????

Jag kommer ju inte vänta två år tills nästa tatuering, sist jag lämnade blod så frågade jag varför den regeln fanns , men ingen kunde svara på den frågan.

Snacka om att sätta regler bara för att, jag menar de tar ju en test på blodet innan jag lämnar.................hmmm

Av Mita - 27 maj 2009 05:44

Åhhhhh vad jag har sovit gott inatt, drömt bra har jag säkert gjort men jag minns inte om vad.

Innan jag somnade låg jag och tänkte på vad syster sonen ska få i studentpresent, en kille som har allt, har ni några braiga tips, så är de mycket välkomna!

Nu kan jag inte skryta om bra väder utanför fönstret, det är full storm utanför och tunga moln som hänger väldigt lågt. men ser nu påvädret att det ska bli bättre under dagen.


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards