rocotopeppers

Alla inlägg under maj 2009

Av Mita - 20 maj 2009 15:14

Förra veckan så gick jag över till grannen och frågade om de ville ha vår "gamla" studsmatta till deras lille son, självklart! svarade de, vi ska bara äta middag först sedan kommer vi över och hämtar den.

Det var i fredags alltså, för fem dagar sedan, snacka om lång middag....

Vet inte hur jag ska göra, gå in och påminna dem eller packa ihop mattan och köra den till tippen........blir så j-la irriterad över sådant.

Fast det är väl ingenting att bli irriterad över men jag blir det i alla fall.

Av Mita - 20 maj 2009 15:01

Nu är jag ledig i fyra hela dagar, så skönt!!!

Ska njuta, och njuta och njuta.

Av Mita - 20 maj 2009 06:52

idag ska jag göra en fredag och sluta klockan 14.00..............YES

Av Mita - 20 maj 2009 06:43

exakt såhär känner jag mig i dessa pollen och förkylningstider, näsan ser ut som ett stoppljus.

Så fort Mannen tittar på mig så frågar jag om det är näsan som lyser, nojjig??

- Needå inte jag inte............

Av Mita - 19 maj 2009 20:54

Är du sällskaps sjuk?

Gör då som Mannen i familjen och sätt in en annons om begagnade musikinstrument, lovar er att det kommer inte att bli tyst en minut.

Hans mobil har verkligen ringt i ett sedan han kom hem, det är Märta från Hultsfred, Knut från Karlskrona, Herman från Ottenby, Allan från Högsby, och Svea från Löttorp.

Och alla har jättefina instrument till salu, tyvärr så väger de flesta det mot guld, de förstår inte att de har en trasig träbit i garderoben..............

Låt mig slippa.............oi o oii o oii o...........hans telefon signal

Av Mita - 19 maj 2009 20:47

Vad har hänt, vem har gödslat hela trädgården??? Mr God him self??

Idag när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en syn som inte såg ut som i morse, all växtlighet hade fullkomligt fått fritt utrymme och vuxit fritt.

Så jag tog mig an gräsklipparen och röjde som värsta massakern, därefter gick jag på ALLA tulllisar och kapade knoppen snabbt som atta, det var nog en 500 +.

Phu.....

Tog en paus och såg att det hade hänt massor med all blomster, fasiken vad det går fort............jag hinner inte med!


Av Mita - 19 maj 2009 11:50

Tack för alla rara kommentarer, känner mig redan bättre, Okej jag tog lite hjälp, Nasonex, Alvedon och ögondroppar....



Av Mita - 19 maj 2009 06:22

och jag vaknade så sanslöst förkyld, har jätteont i gomseglet och i svalget.

Näsan och ögonen rinner och jag känner mig som en urvriden disktrasa.



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards