rocotopeppers

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Mita - 5 september 2010 19:04

Det har varit en fantastiskt skön dag, solen har strålat och jag har hunnit med att klippa både gräset och alla rosor. Blev fotosugen framåt eftermiddagen och fick åka in till jobbet för jag hade glömt kameran där, här nedan kommer lite bilder från Färjestadens Hamn.

Inga segel i topp!

Något att fästa båten i innan bryggorna byggdes.

En utslagen ros

Och en knopp.

En svan i bakgrunden.

Vackert så det förslår!                 

Av Mita - 5 september 2010 08:18

Härligt, hade sovmorgon till kvart över sju och har sedan gjort ett antal valkompasser bara för skojskull för att se var jag landar, tre tester, tre olika partier i topp, Piratpartiet, Miljöpartiet och Moderaterna, hmmm.

Tycker att detta är svårt, även om jag kanske sympatiserar i något parti så är jag emot partiledaren och då ratar jag.

Tänk vad bra det vore om man först skulle välja parti och sedan partiledare, då är det ju partiets åsikter jag skulle lyssna på och inte personens, sant men så funkar jag!

Men nu ska jag inte fastna i detta utan istället njuta av vad dagen har att erbjuda.

  


Skön söndag på dig med!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards