rocotopeppers

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Mita - 9 augusti 2010 21:33

Ikväll fick jag ett samtal som gjorde mig oerhört glad, det var lilla mamma som greppade sin mobil och ringde mig själv!

Blir tårögd och varm om hjärtat...........

     

Av Mita - 9 augusti 2010 16:28

Lammfärsbiffar med smörstekta kantareller (det blev en liter på dagens promenad), ugnsbakade färska rödbetor och Hasselbackspotatis.

Skulle ha varit på hundkurs ikväll men orken finns tyvärr inte där, detta med mamma har tagit hårt på oss alla inblandade.  

Tyvärr har det tillstött lite komplikationer för henne då hon har varit uppe och gått själv, så det har blivit några handlösa fall till. Det har ju varit helg och då är ju personalen underbemannande så ingen har kunnat passa på henne.

Av Mita - 9 augusti 2010 16:17

Imorse vid 08.00 ringde jag till Färjestadens Hälsocentral för att jag behöver träffa min husläkare, jag fick trycka mig fram mellan menyerna och en röst sa att de ringer upp runt tio i tio.

När klockan var tio över tio så ringer jag upp växeln på Landstinget i Kalmar och ber att de ska koppla mig, jag förklarade mitt ärende och kvinnan lovade att hon skulle ställa mitt telenummer i kön och meddelade även att det inte kommer att ta lång tid.

När klockan visade tio minuter i elva och ingen hade ringt så bestämde jag mig för att åka bort till Hälsocentralen.

Där möts jag av en stor lapp på dörren

SEMESTERSTÄNGT!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards