rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

Ska jag eller ska jag inte?

Av Mita - 8 juli 2010 20:06

Funderar mycket på detta med bloggen, gillar att skriva av mig och publicera bilder men det finns ett men.............hur ska jag göra?

Vilka är är ni som läser, vilka skriver jag för?

Min blogglista har jag koll på men vilka är ni andra?

 
 
munamaj

munamaj

8 juli 2010 20:15

Ja mig känner du ju till, munamaj ;-) vi är vänner på FB

http://munamaj.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jen

8 juli 2010 20:52

Hej igen Mita!
Har skrivit det förut men skriver det gärna igen :)
Började läsa din blogg när vi blev vänner på kära Fejjan. Var egentligen j..gt trött på o läsa andras bloggar mest då mammabloggar om bajs o mat o utslag picnictips mm mm blääää, orkade inte!

MEN jag började en gång läsa din blogg för att jag var nyfiken på var du har för dig nuförtiden :) Nu har det blivit en trevlig stund i min vardag, lite fniss och tänkvärda inlägg och mest av allt inspirerande ord från dig....
Hoppas du forts!
Kram Jen

Ps, dessutom får jag ta del av underbara bilder från kära Ön, väldigt härligt! ds

 
Ingen bild

Titti (f.d SkogsHuldran)

8 juli 2010 21:13

Hej du undrande!
Besökte din ö fredag-lördag förra veckan. Vi ( 10 glada mc-åkare på 5 hojar) bodde på Skedemosse Gård, urfint!
Besökte både Långe Erik o Långe Jan samt en hel del fika och matställen, några pärlor och några stolpskott.
Öland är mysigt!

 
Trollpackan

Trollpackan

8 juli 2010 22:09

Tja...det vet man ju aldrig, eller hur? Hos mig så kommer ju många in som googlar på alla möjliga konstiga saker;)
Det går ju att lösenordsskydda bloggen, om du bara vill ha in de som du "känner" så att säga.
kramen

http://http:/www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Yvonne K

Yvonne K

9 juli 2010 00:11

Jag är inne så gott som dagligen och läser hos dig, men det visste du så klart ;)
Jag tycker om att läsa det du skriver och gillar dina bilder. Vill hemskt gärna att du fortsätter blogga, skulle sakna dig annars, MEN att skriva måste ju vara roligt för en själv också och inte ett måste. Ibland känner jag att nu skiter jag i det här, lägger ner skrivandet... men så fortsätter jag för att det är så kul.

Ha det gott Mita.
Kram

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Massemysing

Massemysing

9 juli 2010 06:15

Skit i vem som läser. Skriv för att det är roligt & för att det ger DIG något. Om du någon gång skall sluta så skall det vara för att DU inte tycker det är roligt längre.

http://massemysing.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

9 juli 2010 06:41

Tack för era kommentarer, självklart skriver jag för min egna skull men ibland vill då jag ha lite feedback, det är ju som att tala med en vägg annars.
Varför jag tvekade igår var att jag hade ett bra inlägg om silikonbröst, botoxinjektioner och kukförlängningar men blev avrådd.
Och så vill jag inte ha det!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
massemysing

massemysing

9 juli 2010 08:26

Då är det bara att lägga in det nu då. Bröst och kukförlängning är mina personliga favvisar. Om botoxinjektioner vet jag inte riktigt vad jag skall tycka men jag kanske lär mig något. ;-)

http://massemysing.bloggplatsen.se

 
Martin

Martin

9 juli 2010 11:37

Läsare kommer och går. Jag är dock en som är här för att stanna. Härlig blogg med underbara bilder.

Överväg inte ens att sluta skriva Mita! Då försvinner en av dagens höjdpunkter.

Ha en trevlig helg på ön!

http://edgeman.blogg.se

 
Malin Andersson

Malin Andersson

9 juli 2010 14:04

Jag räcker upp handen!!!!
Denna underbara blogg har legat i mina favoriter i snart 2 år och jag har lusläst alla inlägg så gott som varje dag, ibland 2 ggr.
Störtskön läsning med massor av allt.
Eloge till dig Mita!
Kramar

http://www.buteoroads.se

 
Astrid

Astrid

9 juli 2010 15:48

Hej hej! Jag följer också din blogg! Gillar det du skriver och dina härliga bilder.
Hoppas på fortsättning :)

Kram på dig!

http://www.harptjarnen.hundsida.se

 
ylle

ylle

9 juli 2010 16:14

Jag förstår PRECIS hur Du känner, Mita! Jag går ibland genom samma vånda... vilka läser, varför lämnar de aldrig kommentarer osv osv.
Litet trist att ens bekanta och släktingar kan följa en via bloggen utan att ge sig tillkänna. Men annars håller jag fullt med massemysing!!!

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Anglinder, förstås!

Anglinder, förstås!

3 augusti 2010 20:49

Att jag följer din blogg är för mycket sagt, hittills, men det jag läst idag verkar trevligt, och du har också ett bra sinne för fina bilder. Lägger gärna till ett bokmärke till din sida!

http://zockan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards