rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 26 juni 2010

Lägesrapport + 17,2

Av Mita - 26 juni 2010 10:28

Vilken liten kämpe han är, moster komm förbi och den lilla svansen slog av glädje mitt i allt elände!

Han har fått i sig mat och gått en liten runda på gräsmattan, små framsteg som gör mig oerhört glad!


Vi firade midsommar hemma med god mat igår, det blev avokado med löjrom, gräddfil och den minsta rödlöken från Bläsinge, efter det en saffransdoftandefisk och skaldjursgryta med färskpotatis, torsk, räkor, pilgrimsmusslor och massor med grädde och som avslutning Öländska jordgubbar med len krämig vaniljglass.

Efter middagen satt vi ute och lyssnade på ljuv gitarrmusik som framfördes av Mannen, snart ska vi ta en tur upp till Borgholm och äta en stor mjukglass =)


Ta det lugnt därute kära vänner och låt inte någon vara dum med er!!!

Söta lilla lurken, bli frisk så du kan få springa och busa med dina tjejer!  

 
 
Anja o flock

Anja o flock

26 juni 2010 11:01

Näää men gud så otäckt!! Lillalilla hunden då:((((
Krya på honom, det kan du Mita!! Kram på er!

http://www.anjasflock.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

26 juni 2010 11:06

Åh vad skönt att han gör små framsteg :) . Han är så duktig:) . En försiktig kram till honom!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

 
Yvonne K

Yvonne K

26 juni 2010 12:31

skönt att höra att det går åt rätt håll, även om det går sakta förstås

Kramar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

26 juni 2010 13:21

Underbart att höra.....=)

 
Trollpackan

Trollpackan

26 juni 2010 13:31

Skönt att det går åt rätt håll!

http://http:/www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
skånepågen

skånepågen

26 juni 2010 15:08

Men oj vad tråkigt och besvärligt. Hoppas det går bra nu.
Man kan undra varför ? Beteendet, menar jag. Tänk om hundar kunde tala och berätta, varför detta påhopp ?

http://aake.bloggagratis.se

 
Nettis

Nettis

27 juni 2010 08:52

Tittar in och hoppas att Cha-Gall mår ännu lite bättre idag.

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards