rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Sista morgonen +7,8

Av Mita - 4 maj 2010 06:35

Imorse fick jag väcka sonen för absolut sista gången som fjortonårig, det är ju vemodigt för böveln! Och det är två år sedan jag började blogga, det trodde jag inte om mig att jag skulle dela med mig på detta sätt av min vardag!

Jag har försökt att hålla en god ton men ibland har även jag skrivit direkt ur hjärtat, men visst har jag blivit begränsad då jag ej har en anonym blogg, vilket jag inte skulle vilja ha heller.

Natten och morgonen har varit god, kan man vakna på ett bättre sätt än till solstrålar och fågelsång?

Tack alla ni som följt mig och gett mig kommentarer som gör att det fortfarande är lika roligt att blogga, hoppas ni får en fin dag, med eller utan blommande tulpaner!

  


 
 
Trollpackan

Trollpackan

4 maj 2010 13:06

Ja, de små blir stora alldeles för fort;)
Här är det en strålande dsag, trots alla regnvarningar från SMHI.

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

4 maj 2010 13:34

Åhh, så vackra tulpanerna är när de precis är på väg att slå ut! Grattis till ditt tvååriga bloggande!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

4 maj 2010 15:29

...härligt att följa din blogg som har många roliga och trevliga saker att läsa om!!...blev avis på din surströmming...ingen som vill äta de med mig =/

http://www.gammtackan.blogg.se

 
wiper

wiper

4 maj 2010 16:45

Grattis till att du bloggat i ett år nu. Det får du fira men det gör du ju redan när nu sonen blir 15 år.

Det är klart man skall få skriva direkt ur hjärtat men jag vet ju med mig själv att jag håller tillbaka lite fast jag inte vill. Vilka fina tulpaner.

Nu måste jag själv kolla hur länge jag bloggat på detta ställe ;) Det är kul att följa din blogg och dina fina hundar som förgyller bloggen också.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

4 maj 2010 17:57

TP, här kom det en skur som hette duga vill jag lova!

Katsura, håller med, tullisarna är som vackrast nu!

Kicki, du får komma hit och äta det med oss nästa gång, tack för att du följer min blogg!

Wiper, jag har bloggat i två år och går in på mitt tredje imorgon =), funderar ibland på at skriva en anonym blogg för att få utlopp för vissa irritationer men det får nog vara...

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Ammis

Ammis

4 maj 2010 19:19

Grattis till ditt 2-årsjubileum på bloggen och tack för att du delgivit oss alla dina tankar o. funderingar, aggresioner m.m Alltid kul att kika in hos dig. Ibland skulle man önska att man var anonym så att man fick spy ut sig ett å annat....ha ha, men jag håller med, vill inte ha en anonym blogg, det blir så "torftigt" på nått sätt, tror inte jag läser ngr anonyma heller för den delen. Ha en underbar kväll.
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards