rocotopeppers

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Mita - 20 april 2012 07:02

Nu imorse när jag och kineserna var ute så kom det farandes en lös hund och fast storleken inte var den dominantaste så for ändå hjärtat upp i halsgropen, jag såg bilden framför mig då Cha-Gall nästan blev dödad av Borzoien för snart två år sedan. En lek som slutade jävligt jobbigt då borzoihanen flippade totalt. Helt plötsligt stod han med ett stadigt bett över Cha-Galls nacke, han kastade omring honom som det vore en leksak med blodet sprutandes.

Men nu i morse var det ju ingen risk för det då hunden som kom farandes var en tax, men jag vet att även taxar är tuffa och har ett jäkla bett, så istället för att taxen jagade oss så jagade vi honom.

Så snälla människor därute, håll era hundar kopplade för även en sådan hundvan människa som jag är så får jag rysningar över vad som kan hända!

    

Här är man inte så kaxig!!


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards