rocotopeppers

Alla inlägg under maj 2012

Av Mita - 9 maj 2012 09:11

Öland Spirar är Ölands Skördefests nya satsning på våren. Temat för helgen är trädgård i dess allra vidaste bemärkelse. Besökarna ska förutom att finna ett stort utbud av aktivteter förknippade med trädgård, konst och uteliv, kunna shoppa, äta, bo och titta på sevärdheter på ett vårfagert Öland. Så har ni inget att göra så passa på att besöka ön nu i helgen!

 

Läs mer på http://www.olandspirar.se/

Av Mita - 5 maj 2012 08:19

17 år, det är ju helt fantastiskt att se vilken underbar kille det blivit av vår son, det är kärlek, kärlek när den är som störst!

 

17 år sedan han såg dagens ljus

 

Finaste tullisarna till Oskar Erik Mowitz Stöckel

 

Killen som älskar sin katt Mårten =)

 

För fyra år sedan, samma dag som jag startade min blogg.



Av Mita - 4 maj 2012 19:32

Gräsänka i helgen, slutar tidigt, vad passar jag då på att göra, självklart en ordentligt städning med dammsugning, dammtorkning, skurandes av golv m.m och vad tror ni då att den lilla kinesen gör?

Jo fanstyget går in medans jag är ute och pillar lite i rabatterna, lyfter på benet och pissar på tre ställen inne i huset.

VARFÖR DÅ????

Ska han markera att han är herren i huset nu, eller är det för att jag städar för sällan, inte vet då jag men är det någon som har en krona över så är det bara att plocka upp det lilla ...!!!

 

Av Mita - 4 maj 2012 10:32

Eller inte att ha röda mockaskor på sig när det tokregnar och jag måste gå ut, jag får bli ett barfotabarn igen!

Av Mita - 2 maj 2012 07:25

Att driva bort inflammationen från en visdomstand med nässpray går INTE, trodde att det var bihålen som spökade men nu sitter jag här och väntar på att få komma in till tandläkaren, en skomakare eller hovslagare hade gått lika bra just nu för fy fan vad ynklig jag känner mig. Inflammationen är så vidrig att hela tanden har bytt riktning i munnen, jag hoppas verkligen att jag får hjälp av tandläkare Margaretha som jag fått tid hos 08.40

Vi tittar på lite trädgårdsbilder istället!

         

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards