rocotopeppers

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Mita - 27 december 2011 17:58

Jag tror att jag får ett psykbryt, då är dessa patetiska skitstövlar igång igen med smällarhelvetet.

Det var någon som drog iväg ett gäng på Julafton men sedan har det varlit lungt, det var väl förra årets skörd som var tvunget att avvekas innan nya feta raketer ska inhandlas på stadens skitaffärer som säljer skräpet.

Såg till och med en Outlettält som hade laddat upp intör nyårsfirandet, kan man inte bara förbjuda eländet?

Bechamel den stackars lilla kinesen är så rädd, än så länge sitter hon bredvid mig med öronen rätt upp och ögonen håller på att trilla ur av rädsla.

Det är inte okej, det är bara inte okej.........jag blir bara så ledsen på mänskligheten.

Vad är det för människor som håller på, det måste ju vara mer än en skruv lös i huvudet, det är väl samma människor som sedan klagar på att mjölken gått upp 1 krona men att skjuta upp hundratals kronor i luften dagarna innan Nyår det är tydligen okej.

Vilka är ni som pysslar med detta???

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards