rocotopeppers

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Mita - 15 december 2011 09:06

Då var han igång igen då, strippkungen Dragan D, han har gått från Skogsby på Öland till Mörsil i Jämtland.

Vore intressant och veta hur han tänker då han placerar sina klubbar i små orter där motstånder är fenomenalt. Kommuntanten uttalde sig ju i tvn att strippklubbar kan inte tillföra något gott utan enbart ont...hallå, tanta det är 2011 nu!! Klart som korvspad att Åreturisterna tar en tur till Mörsil i vinter.

Låt tanterna och farbröderna få unna sig lite rump och tuttswing, det kan väl sätta fart på de boeende Mörsil, eller? Hoppas bara att de inte är lika nitiska som Skogsbyborna som till och med gick ut man ur huse för att demonstrera och fotografera besökarna på klubben.

Jag undrar vekligen om samma personer på utlandsresan med ett par bacardi/cola innanför västen är lika präktiga? Fast då är det väl inte samma sak, ni vet, i utriket så har man ju andra traditioner..............

Jag besökte inte klubben i Skogsby men vi satt nu på morgonen och talade om detta och en av mina kollegor var där, det var rent och snyggt inne på klubben och tjejerna som strippade var enbart svenska tjejjer som studerade och hade detta som en ren inkomstkälla, kreativt och bra!!


Ska jag ducka nu?



Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards