rocotopeppers

Alla inlägg under november 2011

Av Mita - 10 november 2011 19:16

Satan i gatan vad billigt, tror jag slår till direkt!!

Av Mita - 10 november 2011 08:44

Talade med en kollaga imorse om FB, han förstod inte vitsen med det, och jag kan förstå honom är man en man på 54år och bott inom en radie på 10 mil, nästan aldrig varit ute och rest och är inte speciellt intresserad av andra människor (förutom när det är skvaller) så är ju inte Facebook något att ha. Men för oss andra som är lite öppnare i vårat tänk så tycker jag att FB är helt super, för idag så ska jag träffa en fd klasskamrat, vi gick en utbildning ihop i Östersund och jag har inte träffat henne på 13 år och har ej heller haft någon kontakt fram till för ett år sedan då vi blev "vänner" på FB och idag så kommer hon till Kalmar.


Av Mita - 9 november 2011 07:30

Hörde på tv:n av någon bredkäftad att om man sättar upp sitt hår hårt i en hästsvans så blir det lite som ett ansiktslyft, nu har jag tre snoddar i huvudet och inte fasiken hjälper det, eller var det kanske grimma han sa?

Av Mita - 8 november 2011 19:32

Satte två kronärtskockor i våras som har växt och frodas, jag har extragödslat och vattnat efter konstens alla regler men något fel måste jag ändå ha gjort eftersom det inte kommer någon blomma på den. Har ju andra tistelliknade växter som inte har några problem att ge blommor.

Finns det någon därute som vet vad som kan gått fel, så att jag kan göra om och göra rätt till nästa vår?

 


Av Mita - 8 november 2011 14:45

Ser att mina skor jag har på mig inte är hela, bedrövligt, så nu får jag ut och köpa nya skor eftersom

jag bara äger ett par plommonfärgade Esprit tygskor!

Av Mita - 8 november 2011 05:52

Det är som en hel zigenarcirkus i mitt huvud, jag har hört denna låten att par gånger,

framförallt i någon idolreklam, så hur kommer det sig att jag vaknar och har detta fanstyg på hjärnan?


Electropop
Dags att vi gör
Electropop’
Broshan vi kör
Electropop
Spela nån roll
Electropop

          

Av Mita - 7 november 2011 20:05

Här blev det wokade breda nudlar med kyckling och sockerärtor, chili, sesamfrön, vitlök, sweet chili, soya och ingefära! Vad blev det på ditt middagsbord?

 

Av Mita - 7 november 2011 06:31

Vaknar upp pigg och utvilad efter en natt med god sömn, härligt. Och vilken tur att det fanns lite soppa från igår, en skål med potatissoppa på morgonen gör susen.


Idag hoppas jag på svar, på svar från olika avdelningar inom Kommunen och ni som följer mig förstår ju att det gäller mamma. Jag tycker att det är så oförskämt att inte besvara mail då men har en tjänst som enhetschef, och är man nu på semester så finns ju funktionen autoreplay- Och den andra enhetschefen som jag mailade angående "höstfesten" i torsdags har heller inte behagat att svara, och så kan vi ju ta Demensskötaren som på senaste mötet för sa till mig att släppa lite på ansvaret, har han gjort det han lovat, NIX!!


Jag känner mig laddad...........


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards