rocotopeppers

Alla inlägg under november 2011

Av Mita - 23 november 2011 15:56

Har du packat ännu?

Glöm inte rena kalsonger, glöm inte extra t-tröjor, glöm inte kudde, men snälla du klart du måste ha liggunderlägg, är tandborsten nedpackad, var lägger du dina värdesaker, tänk på att dricka ordentligt osv osv.....

Guuud vad jag tjatar på stackars sonen, Ozzy ska iväg imorgon på DreamHack Winter 2011 i Jönköping i dagarna fyra.

(men jag vill ju bara att lilla sonen snart 17 år ska ha det bra)


DreamHack is the world’s largest digital festival , fatta världens största digitala festival.

Coolt tycker jag   

Av Mita - 23 november 2011 06:22

Eller så var det meningen, vad vet väl jag, i alla fall när jag vaknade imorse så tänkte jag på fotboll.

JAG......på FOTBOLL!!!

Jag tänkte Barcelona, Milan, Zlatan och Guardiola, ja vad ska man säga?

Av Mita - 21 november 2011 11:04

På mitt jobb så får vi fruktleverans en gång i veckan, idag var det som vanligt blandad frukt men ovanligt mycket plommon. Det första jag fick göra imorse var att kasta förra veckans plommon, så jag ringde leverantören och frågade om jag fick byta ut plommonen, han frågade varför och jag svarade att plommonen inte var speciellt goda och att jag fick kasta så mycket frrån förra veckan.

Han svarar att han förstår mig då det ej är säsong för plommon nu!


Que, hur tänkte han nu?


Av Mita - 20 november 2011 16:56

Den är på väg upp, den lilla kronärtskockan, hoppas nu bara att plusgraderna stannar kver ett tag till, för denna vill jag verkligen inte att frosten ska ta.

 

Av Mita - 19 november 2011 11:06

Jag vet att ni finns därute i skogen, under löven, och mig undgår ni inte!

Och idag behöver jag verkligen luft och syre, fattar inte vad som var i vinet som jag drack igår, det känns i hela kroppen idag, så ett par timmar i skogen med svamp i sikte ska nog göra susen!!

 

Av Mita - 18 november 2011 17:41

Ikväll lagar jag lammskav, naturligtvis av Öländskt lamm,

potatisstamp smaksatt med Allerums EXtralagrade prästost

och en hemkokt lingon och chilisalsa.


Trevlig kväll på er!

 

Av Mita - 18 november 2011 05:45

Det känns som att det är mitt i natta och att sängen skulle behöva min kropp en stund till men en liten ihärdig kinesflicka tyckte visst annat!


Och så sjunger de Nationalsånmgen på tv:n, varför då?


Nåja, jag fick i alla fall somna med Zlatan igår, i ljudboksform, nänä tro inte annat.

Om jag drömde gott?.................det förtäljer inte denna historia


Av Mita - 16 november 2011 17:33

Idag har jag tillbringat eftermiddagen på Södra Öland med kundbesök, mellan två så åkte jag ner till stenstrande och bara njöt, det var så tyst och rofyllt. Snacka om att det finns underbara tillfällen att ladda sina batteri på!

       

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards