rocotopeppers

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Mita - 17 april 2011 19:07

Äntligen är den planterad, magnolian som jag önskat mig sedan många år tillbaka!

 

Av Mita - 17 april 2011 07:57

I fredags så var jag uppe i Stockholm på en jobbfest, jag hade ju velat fram och tillbaka om klädsel och kommit fram till svart klänning med höga stövlar.

Jag gjorde dock ett försök med att hitta ett par andra skor i Stockholm och avverkade inte mindre än 17068 steg...bottennapp, nåväl 20 minuter innan vi skulle samlas så tog jag fram klänningen ur garderboben på hotellet och såg att den måste strykas, fram med strykbrädan och körde av underklänningen, när jag sedan kom till den flortunna överklänningen med silverbroderier så körde jag bara på, tror ni jag sänkte värmen?

Nej, det bara swichade till och ett stort hål hade placerat sig snyggt på framsidan, gahhh.

Där står jag i mina stövlar, underkläder, fixat hår och lite rouge på kinderna och får mer eller mindre panik, helvete ingen klänning, vad gör jag.

Jo, hotellet (Scandic Anglais)vi bodde på ligger mitt på Stureplan, och vid Stureplan ligger ju Sturegallerian.

Ettusen fyrahundra femtiokronor fattigare och femton minuter senare så anlände jag till festen i en svart klänning!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards