rocotopeppers

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Mita - 9 april 2011 17:53

Det har varit en helt fantastisk dag på ön idag, solen har gassat och jag har tagit mig ann att såga ner en tuja ett hav med lagerhägg och något annat stickigt helvete.

Jag började lite smått vid niotiden och har lagt ner sågen, sekatören och korpen för idag. Nu är det bara matlagningen kvar för ikväll sedan ska jag inte göra ett handtag mer. Jag blir glad när jag ser att Arontorpsrosen snart står i blom, då vet verkligen att våren är kommen.

 

Av Mita - 9 april 2011 09:40

Om inte så lyckades jag reta upp en jämnårig madam som kom i sin vita feta Mercedes på bron.

Som vanligt så kör jag i mitten för jag kör kanske lite för fort ibland, bakom mig precis efter högbrodelen dyker det upp ett par blinkande lampor, jag ligger då i 110 kilometer och anser inte att jag behöver flytta på mig för det är ju ingen ambulans eller polisbil och hastigheten är ju väl tilltagen.

Bilföraren lägger sig då i innerfilen och trycker gasen i botten för det är ett mellanrum för henne att komma förbi, den blicken som jag fick skulle kunna döda en elefant på savannen, jag lovar!

Och det leende jag gav henne gör nog att hon åker hem och dödar något annat.

You make my dag, honey!!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards