rocotopeppers

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Mita - 7 april 2011 14:14

Nyss kom en budkille in med ett paket (dock inte det jag väntar på) och undertiden jag skrev på så greppade han min vattenflaska och frågade skämtsamt om det var sprit.

Var det ett önsketänkande, svarade då jag


Då börjar han berätta exakt såhär:

För ett par år sedan så var jag hemma och höll på att renovera köket, jag hade tagit lite och plötsligt ringde det på dörren, det var en kompis där som frågade om jag ville följa med ut,så man vet aldrig när man kan ta lite

 

Han tittade på mig för att se en reaktion sedan vände han på klacken och gick skrattandes ut härifrån och jag står fortfarande här och fattar ingenting.

Av Mita - 7 april 2011 06:17

Att ta med sig ett koppel när man är ute och går med sin hund, jag tycker själv att det är fruktansvärt obehagligt när en hund i 50 kilos klassen kommer farandes som en reptil mot mig och mina KOPPLADE hundar. Jag säger ingenting om folk som har lösa hundar men då är det total kontroll som gäller och av egen erfarenhet så vet jag att det finns situationer då denna totala kontroll inte riktigt klickar.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards