rocotopeppers

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Mita - 3 november 2010 17:30

Jag förstår inte varför jag blir så stressad under denna årstid, det är ju nu man ska cocoona sig, tända ljus, läsa en bra bok och bara vara men med tre hundar så funkar det ju inte så bra för mig!

Vad jag menar är att jag stressar som en galning för att hinna hem från arbetet innan det är kolsvart ute, varken jag eller hundarna är så förtjusta i koppelpromenader utan vill ströva fritt i naturen lösa en stund om dagen ialla fall.

Idag körde jag i alla fall en powerwalk på lunchen med Janis och sedan han jag ner på en strandpromenad med kineserna, det är väl bara dagar kvar innan det är mörkt redan vid fyratiden.

Nu står i alla fall köttärssåsen puttrandes på spisen och jag ska tända ett gäng med ljus och hinna med gårdagens avsnitt av Desperate Housewifes!

Ha en skön kväll!!





Av Mita - 3 november 2010 06:42

Äntligen så var då höststormarna här, det finns inte ett löv kvar ute på träden i trädgården, får bara hoppas på att det blåser åt rätt håll!

Och då menar jag naturligtvis inte rätt in i vår trädgård, utan till vår kommunala granne som har en vaktmästare på heltid.

Så taskig är jag! 

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards