rocotopeppers

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Mita - 24 september 2010 22:19

På spaning  

Hmm

Huvud möter svans

där är ju du

Lukta lite           

  

Inte för närgången tack!

Nu jäklar

Jag har dig

Jag drar!!!!!        

Av Mita - 24 september 2010 16:13

Det kunde jag verkligen säga imorse då jag körde in i djupaste Smålandsskogarna på ett kundbesök, det var en sådan tung dimma att jag inte ens visste var jag var någonstans, men jag hittade rätt till slut!

  

Nu är det ett strålande väder ute, solen skiner och det är +17,8 i skuggan,härligt!

Om en timma ska jag iväg på en välbehövlig thaimassage, maten är förberedd och bordet är dukat, sedan ska jag bara smälla ihop en knäckig äppelpaj till  dessert.

Det lät väl coolt, jag smälla ihop, jag kan ju inte ens få ihop en sockerkaka, är totalt värdelös på det här med bakverk men jag hittade ett recept som jag hoppas att jag ska klara av.

Märkligt egentligen, jag är en hejjare på matlagning men allt åt det söta hållet misslyckas jag med, men , men jag får vara glad för det jag kan!


Ha nu en toppen fredag och var rädda om varandra!


Av Mita - 24 september 2010 06:05

Har sovit som en liten prinsessa inatt, så skönt att vakna upp utvilad och med vetskapen om att fredagen är här.

Idag blir det full fart på jobbet, åker norröver direkt på morgonen för att sedan sluta vid 14-tiden. Hoppas på en tur ut till svampskogen, måste passa på medans det finns kvar lite i skogarna, det gula börjar väl lida mot sitt slut men trattisar och trumpetsvamp finns det gott om!

  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards