rocotopeppers

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Mita - 22 september 2010 20:23

Faktiskt så är jag det, skitkaxig när det gäller andra men en mespropp när det gäller mig själv, jag hade nämligen lönesamtal idag och det gick käpprätt åt helvete, men jag berättar det ändå med ett leende på läpparna.

Mina argument var toppen men jag kom inte ända fram, det var som en barriär låg mellan oss och hindrade mötet.

Om det berodde på honom eller mig har jag faktiskt ingen aning om, sedan att jag använde ord som könsdiskriminering kanske spelade in i detta företags mansdominas, vad vet väl jag?

Men i slutänden fick jag ändå en bra deal och mötet avslutade med att "la boss" gav mig ett flin och sa att jag var en usel löneförhandlare.



Av Mita - 22 september 2010 20:00

Nu är väl ändå valet över, eller?

Men skyltarna är likförbannat kvar på gräsmattor, lyktstolpar och husväggar.

Jag tycker faktiskt att det är en skyldighet att plocka ner valkampanjerna när valet är kvar och jag dömer inte ut något speciellt parti utan alla är lika i detta syfte!

Det kanske är någon mening med detta, ett omval kanske?

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards