rocotopeppers

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Mita - 28 augusti 2010 18:04

Idag har jag och Catharina från Kennel Solen och Vindarnas varit på en inoffare här på ön, jag ställde en så mysig liten nakenkille, en kopia av Bechamel, som tur är inte släkt så han ska användas nästa gång om allt är bra, båda fick första pris.

Gissa om det var en stolt matte som åkte hem till Borgholm med sina småttingar, varför jag inte sälde något eget var för att jag glömt att anmäla och det gick minsan inte att göra det i efterhand.

  

Av Mita - 28 augusti 2010 08:04

Att dra igång och riva en balkong med en högljudd maskin klockan 07.30 en lördagsmorgon är INTE okej enligt mig.

Att inte ta större hänsyn till sina grannar är för mig ofattbart.

Jag ska berätta om en episod som hände för säkert 10 år sedan, det var då jag arbetade på hotel med nattclub och jag hade jouren, jag kom i säng vid fyratiden på morgonen och vaknade med ett ryck på söndagen av att nästa granne var ute och klippte gräset, tittade på klockan och såg att den stod på 07.00.Övertygad om att klockan stannat gick jag ner till köket och såg även där att det var den tiden på dygnet.

Jag tassar ut i morgonrocken och ser då grannen med stora hörselskydd köra omkring med klipparen, jag får kontakt och ber kanske inte så vänligt att han kanske kan klippa senare på dagen och jag talar även om att jag har arbetat och kommit i säng för tre timmar sedan, och vad tror ni då jag får för kommentar av grannen??

-BYT JOBB DÅ!!!!!


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards