rocotopeppers

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Mita - 9 juni 2010 18:28

Kokt färsk torsk med skirat smör, riven pepparrot, varma hela rödbetor och kokt potatis!

Av Mita - 9 juni 2010 06:31

Igår var jag iväg på ett besök och just när jag skule gå in till kund så ser jag en tjej som lämnar sin lilla Tervvalp i bilen, jag låter henne gå förbi mig för hon har ju säkert jättebråttom.

Efter mitt samtal med kunden, ca 6-7 minuter så vänder jag på klacken och går ut, ser då att lilla valpen FORTFARANDE är kvar i bilen utan en millimeter av rutorna nedvevade.

Jag går då tillbaka och fram till tjejen som står i kundtjänst, fråga vänligt hur länge hennes lilla Trevis ska sitta kvar i bilen, hon svara då

-åhh, har du en likadan?

Jag står då som ett frågetecken!

-eftersom du visste vad det var för ras, och ett leende lägger sig på hennes läppar.

Till svar får hon då av mitt inte det alla trevligaste tonläget.

-Jag frågar för att du har en 16 veckors valp i bilen som flåsar och skäller, och att det kan vara läge att ta ut hunden NU!

Utan ett ord så gör hon klart det sista, går tillbaka till bilen med mig hack i häl, och döm om min förvåning när hon öpnar bilen och säger till valpen

-kissa nu inte på sätet.


Ja, vad ska man säga???





Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards