rocotopeppers

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Mita - 29 maj 2010 21:40

Hur många av er lider av PMS?

Själv beteer jag mig som en idiot och har helt sjuka humörsvängningar, tänder till på 110 för ingenting och ser bara svart och det är inget som jag är speciellt stolt över. Dr Jakyll and Mr Hyde släng dig i väggen!

Aptiten på sötsaker ökar även, kan vakna mitt i natten och tassa ner tyst som en mus för att sedan trycka i mig en chokladkaka eller en halv chipspåse.

Vad gör jag då åt det?

I dagsläget ingenting för jag har ingen aning om vad som kan hjälpa, är helt emot läkemedel eller p-piller men skulle gärna testa någon alternativ metod.

Finns det någon därute som har något tips så tar jag tacksamt emot det!


Av Mita - 29 maj 2010 13:27

ett stort glas Russchian med is och kokonar mig i soffan under filten och tittar på La Zona för regnet det bara öser ner!

Ikväll får jag nog köra soldansen för fullt för imorgon vill jag inte veta av något regn, ska ju vara på utställning hela dagen!!



Av Mita - 29 maj 2010 10:03

Vaknade klockan 3 inatt av att det var ett jäkla liv på hundarna, de skällde så ilsket att jag trodde det stog en besökare i hallen.

Gick ner för att titta vad det var och utanför står två rätt överförfriskade snubbar som undrade om jag hade sett deras bortsprungda Rottistik.

Den ena killen säger, tänkte att hon kanske gått hit eftersom ni har hundar.

Hmm, vänta nu, jag är ju inte direkt kvinnan som gett nattsuddaren sitt namn, jag är kvällströtter och sitter definitivt inte uppe mitt i natten för att spana efter hundar som rymt från deras hussar.

Jag hoppas att de hittade henne och att hon inte kommit till skada.

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards