rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Energitjuv!

Av Mita - 3 maj 2010 18:15

Jag brukar ju inte skriva om mitt jobb men måste bara få spy lite galla, vi har nu varit utan chef i fyra månader och vi har ingen aning om när någon ny ska bli tillsatt. Vi har i och försig en Regionschef som ska aggera chef, men om ett ledarskap ska bestå av sex timmars närvaro hos oss på fyra månader så kan vi lika väl vara utan. Visst vi är vuxna människor med egen kraft och vilja men ibland behövs det en liten spark, ett peppande ord eller bara en klapp på axeln.

Men just ja, jag glömde ju, han kommunicerar ju med oss via mail men då bara envägskommunikation, eller kanske inte bara envägs, jag fick ju ett svar efter åtta dagar sist. Det är ju nästan så man undrar vem som knullar vem för hur i helvete kan man sköta sitt jobb på detta sätt? Eller vad är det som händer!

 
 
ylle

ylle

3 maj 2010 21:19

Men Mita då....

http://ponnyflickornasblogg.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

4 maj 2010 14:10

Ja vad är det Ylle?

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Yvonne K

Yvonne K

4 maj 2010 23:24

hi hi ;)
Frågan är vilket som är värst, att ha en dålig chef eller vara utan chef.... just nu skulle jag gärna kunnat vara utan chef, för den vi har är inte mycket att hurra för :(

Kram till dig!

http://yvonnek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards