rocotopeppers

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Mita - 3 maj 2010 22:43

Nu gnäggar sängen efter mig, jag hoppas på en hel natts skön sömn och laddar för morgondagen!

Hoppas även att solen vill visa sig lite mer imorgon och ge mig energi.

Sov gott och dröm sött.............


Av Mita - 3 maj 2010 18:15

Jag brukar ju inte skriva om mitt jobb men måste bara få spy lite galla, vi har nu varit utan chef i fyra månader och vi har ingen aning om när någon ny ska bli tillsatt. Vi har i och försig en Regionschef som ska aggera chef, men om ett ledarskap ska bestå av sex timmars närvaro hos oss på fyra månader så kan vi lika väl vara utan. Visst vi är vuxna människor med egen kraft och vilja men ibland behövs det en liten spark, ett peppande ord eller bara en klapp på axeln.

Men just ja, jag glömde ju, han kommunicerar ju med oss via mail men då bara envägskommunikation, eller kanske inte bara envägs, jag fick ju ett svar efter åtta dagar sist. Det är ju nästan så man undrar vem som knullar vem för hur i helvete kan man sköta sitt jobb på detta sätt? Eller vad är det som händer!

Av Mita - 3 maj 2010 17:41

Grillad färsk grön sparris med löjromscreme vore vansinnigt gott men nu har jag varken sparris eller löjrom och jag tänker inte gå ut mer i detta kalla och blåsiga väder så det får bli ugnsbakad falukorv på en bädd av paprika, lök,chili och tomater och hemlagat potatismos istället!

Så de så!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards