rocotopeppers

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Mita - 22 april 2010 18:58

Äntligen så har jag hittat min present som jag fick av mor och syster för 6 månader sedan, alltså den har ju inte varit borta utan jag bytte det jag fick mot något jag ville ha istället och butiken finns bara i Linköping.

Kan låta konstigt och otacksamt men jag vill hellre ha något jag använder än något som ligger i en låda.

Smycket blev en röd Pilgrimklocka istället, så cool, och tänk vad snyggt det hade varit ihop med mina fina röda träskor som tyvärr fick smaka på Janis tänder igår

  

Av Mita - 22 april 2010 18:31

Väl framme i Linköping så passade jag på att besöka min bloggvän Kicki med sambo och två jättefina tjejjer, Annie och Nova!

Ett mycket trevligt besök med massor av prat om både det ena och andra, nästa gång är det hennes tur att besöka mig på Öland =)

  

Av Mita - 22 april 2010 06:30

Fy fan vad kallt det är ute, termometern står ni på +3,8 men det är nästan så att jag inte tror på det, troligare -3,8.

Det är säkert askmolnet som gör detta, skönt att skylla på något =)

Idag ska jag i alla fall åka norröver till systeryster i Linköping för att sedan imorgon delta i den årliga Kick Offen som i år äger rum i Norrköping!

På inbjuda står det att man ska vara festklädd, och festklädd hade jag verkligen tänk att det skulle bli, ni vet en söt liten klänning, fräscha nylonisar och snygga high heals, men nu blir det inte så för jag tänker inte utsätta mig för frostskador när jag ska ut och cigga.

Det blir istället en snygg grå kavaj med tillhörande byxor,  en ljusare grå skjorta, svarta höga stövlat och lite sotig make up, passar mig precis!!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards