Direktlänk till inlägg 17 mars 2010
Varför är det alltid denna misstro om man klagar eller ifrågasätter?
Jag är ju inte den som sitter tyst utan jag verkligen sägar vad jag tycker och framförallt om jag beställt en sak och får något annat eller inget alls.
Ringer upp företag x för att det saknades en vara, direk så hugger killen i andra luren
-det kan inte stämma för allt är skickat!
Ja men nu är det så att vi har inte fått varan svarar då jag!
-men enligt följesedeln ska allt vara med, säger då killen i luren
Vi håller på så ett tag innan jag lackar till och säger, jag struntar i vad det står på följesedeln eller att du påstår att vi fått varan, titta på vad vi beställt istället och se till att få hit varan omgående, den ska vara här senast i morgon.
Då svarar han med len röst, jag ser här nu att det paketet inte blivit skickat, jag lovar det ska vara hos dig imorgon.
Så varför denna misstro, jag fattar inte, varför inte ett svar typ:
-Jag ska kolla upp detta och få be att återkomma!
Nej det ska huggas direkt, pang på det bara!
Det var som den gången då jag besökte en krog och beställde sjötunga, fick in något som katten släpat dit och naturligtvis så bad jag ju om att få det jag hade beställt, efter dividerande hit och dit så kommer kocken ut och säger.
-jag ser också att det inte är sjötunga men det står så på kartongen.
Till saken hör att detta hände på Västkusten på en krog vid vattnet och då trodde jag i alla fall att det var färsk fisk och inte något djupfryst som kom från en kartong.
Tack för den!!!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | |||
29 | 30 | 31 | |||||||
|