rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Tofsar låter så tofsigt

Av Mita - 9 mars 2010 06:11

Uttryckte sig Maria M igår på programmet Svenska Hollywoodfruar när hon strykte på sig läppstiftet för 100 gången, hur hon sedan får lite panik över att hennes favoritläppstift ej längre skall tillverkas och vänninan gör en akututryckning som personal shopper är ju humor på hög nivå. Damerna avslutade dagen med Champagne och ost i bästa Hollywoodanda.

Dam nummer två som älskade att suga kuk och skröt om att mannen var den bästa älskaren är historia, nu tycker hon att han ska "Go fuck yourself".

Fattar inte riktigt hur kärlek kan vändas till sådant  hat, eller jo det fattar jag men jag förstår inte hur en människa kan förändras från att ha varit kärleksfull till att sedan bli ärkesvinet.

De andra två medverkande blonda kvinnorna i femtioårsåldern hade nog hamnat i fel program, gör Barbiefester åt sig själva och låta unga män posera för dem i bar överkropp och testöppna Champagne tycker jag hör hemma i Outsiders.

Och nej jag tänker inte förneka att jag tittar på såpor, för det gör jag, gärna.




 
 
susanne

susanne

9 mars 2010 06:42

det är bra att se dessa såpor då ser man vilken idioti så mycket pengar skapar.... och all botox i världen kan inte göra en lycklig :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

9 mars 2010 09:27

...det programmet har jag svårt att se...mer patetiska å överdrivna människor e bara för mycket för min smak...

http://www.gammtackan.blogg.se

 
Teija

Teija

9 mars 2010 11:51

Jag är bara glad att vi inte har den kanalen så jag slipper fastna och titta på det där eländet.

Läste ikapp här och kikade på de fina bilderna. Och vad hungrig jag blev av allt gott du skrivit att du lagat! Mums!

Hoppas att solen skiner där du är och att du har en bra dag:D

http://varannandag.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

9 mars 2010 12:07

Jag har inte den kanalen och missar nog inget eftersom det verkar hur korkat som helst. Bra skrivet och uttryckt ;)

Ha en fin dag
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kommandoran

Kommandoran

9 mars 2010 13:16

Ja, lite tudelat är det med såpor. Så länge man inser att de är just (regisserade) såpor så är det väl helt OK...men ibland får de såna proportioner att de verkar som världsnyheter. Och Anna Anka, vad har hon för diagnos?

http://www.kommandoris.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

9 mars 2010 22:32

Jag har hoppat över det där programmet, det räcker med att se Ankan på varenda löpsedel. Men hon verkar ha konstruktiva lösningar till vartenda världsproblem - imponerande dumt...

http://fabulousforty.blogg.se

 
Yvonne K

Yvonne K

9 mars 2010 22:57

herregud så dumma människor det finns! Jag har visserligen inte sett programmet men efter din beskrivning låter det helkorkat.... hade man pratat om hundar så hade man sagt att det blivit fel i avlen

Ha det gott.
Kram :D

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yasha

11 mars 2010 22:33

Den där j-a anskstjärten är en av de värsta människor jag någonsin sett, och jag behöver inte lära känna henne mer. Vilken vidrig kärring. Jag blev så upprörd när jag såg henne och hörde henne så att jag blev mållös. Jag blir arg nu. Skitarg. J-a kärring.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards