rocotopeppers

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Mita - 25 februari 2010 18:41

Att jag inte har besökt er så flitigt de senaste dagarna men jag har problem med uppkopplingen, kan vara inne en stund sedan loggas jag ur och får då stänga av modem, dator och routern, men jag tar er en och en så gott jag kan.

Kram på er!!

Av Mita - 25 februari 2010 07:40

Är det att hålla sandat utanför jobbet??

Ja inte fan är det min i alla fall, parkerade som vanligt utan för kära jobbet, klev ur bilen och gjorde en riktig jäkla halkapåbananskals vurpa, tog naturligt vis stöd med min högra onda skottarm så nu känns det inte bra, inte alls bra.

Det tillhör väl vanligt sunt bondförnuft om man äger en fastighet och håller med snöröjningen att man sandar, framförallt nu med den hela snödebatten och rasande hustak.

Får nöja mig med att jag bjöd grannarna mitt emot på ett gott skratt....

Av Mita - 25 februari 2010 06:36

Det droppar från taken, rinner nerför väggarna utomhus, rasar från träd och buskar, det är plusgraderna som är på besök sedan igår kväll.

För mig får de gärna stanna många, många dagar, och väderflickan lovar ju upp till + 3-4 till helgen.

Vill avklara denna arbetsdag snabbt, sätta på radion klockan 16.00 och lyssna på Kim Stranne med Stöckel (mannen) på radio Kalmar, på lördag har de premiär på Pipe Of Scotland och det är redan fullbokat, så hoppas att jag kan slinka in ändå!

Endast 23 dagar kvar till vårdagjämningen......  

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards