rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Lite läckert är det allt + 1,8

Av Mita - 20 februari 2010 07:27

Sitter inne och ser hur ovädret är på gång utanför, ser faktiskt med spänning på hur mycket snö som kommer att falla idag, vi är ju lovade 20-25cm.

Ska bylsa på mig vinterskruden och knalla ner till bagaren för att få avnjuta lite färsk bröd till frukost.

  


Och glöm inte att visa lite kärlek just idag!

 
 
jossan

jossan

20 februari 2010 07:57

Här ska vi bara få 2 dc snö... Men vad är det där på bilden?

http://josessan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

skånepågen

20 februari 2010 08:12

Här nere varnades det för nattens snöfall. Men så mycket blev det inte, kan säkert bero på plusgraderna kanske.

 
Ingen bild

Mita

20 februari 2010 08:39

Jossan, det är två sniglar som ger varandra kärlek =)

Skånepågen, var glad för det!

 
Yvonne

Yvonne

20 februari 2010 08:52

Hihi! KÄRLEK är viktigt! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

thomas

20 februari 2010 13:50

Hej där det var jätte länge sedan men ville bara säga hej vet inte om du kommer ihåg mej men jag jobbade med din mamma o pappa för många år sen på bykrogen i Åre.Hälsa din mamma från mej och vädret här i norrköping är snöigt med med inslag av lite små storm och fem minus ha en bra dag där nere på öland mvh Thomas Andersson då Gunnarsson

 
Yasha

Yasha

20 februari 2010 14:44

Det var en synnerligen äcklig bild faktiskt. Känner mig inte så kärleksfull av synen, men de ser ju rätt kranka ut. Äckelsniglarna alltså. *asg*

http://yasha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

20 februari 2010 17:38

Yvonne, kärlek är viktigt även för en mördarsnigel =)

Thomas, mamma hälsar tebax, fick en flaschback av sorterade äggvitor i snapsglas, bakad potatis på ben och upphängd spagetti på tork =)

Yascha, äckligt är förnamnen, plockade tusentals av dessa slemmiga saker i somras

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards