rocotopeppers

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Mita - 18 februari 2010 12:22

Har nyss ätit lunch och blev galet trött, skulle vara nice att ta en tiominutare men vart? Under skrivbordet, eller på en hög av kopieringspapper? Eler varför inte trycka ner mig i hundbädden.

     

Av Mita - 18 februari 2010 07:40

Det måste vara ett general fel på mig!

På väg till jobbet, glad i hågen, bältet på och körkortet i plånboken, på radion spelas What about now med något pojkband eller snarare mansband, jag börjar att sjunga med och med den ökande sången så ökar visst trycket på högerfoten som är placerad på gaspedalen.

Helt plötsligt möter jag ordningsmakten som är på väg till Öland och min blick faller då på hastighetsmätaren, 110 km, snyggt jobbat Mita!!!! det är 70 på bron

Jag saktar naturligtvis ner och kör lagligt nästan fram till jobbet, då ringer väl mobilen och det är en kund som vill göra en felanmälan på sin maskin, stannar jag då bilen??

Nejdå, jag kör med luret mellan axel och öra, försöker styra samtidigt som jag skriver på ett sladdrigt block, brukar oftast ha headset på mig i bilen men dock inte idag.

Jag måste skärpa mig!!


Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards