rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 28 december 2009

Värnlösa barns dag 5,2

Av Mita - 28 december 2009 07:35

Då var man tillbaka till brottsplatsen efter fyra dagar av julledighet, hela kontoret förutom jag och en till är lediga så det är väldigt lugnt här.

Och på Ölandsbron var det inte direkt trängsel. Det är nog en hel del som har tagit semesterdagar så att det blir riktigt långledigt.

Känner mig pigg och alert idag =)

Han med både att stryka och vika tvätt nu på morgonen, jag blir med effektiv när jag jobbar, skönt!!


Julgranen får stå kvar några dagar till, fick en blick och en kommentar av Mannen om att det INTE var tjugondagsknut igår!!

 
 
Susanne

Susanne

28 december 2009 09:48

ps.... i kväll jobbar min man..... då åker de mesta av julen ut...ds---- skämt och sido stör inte han han är mera minimalist än mig....
julgranen får stå över ny år .... sen....ut :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Annabellan

Annabellan

28 december 2009 10:26

Skulle också gärna slänga ut granen. Men mannen vaktar den... ;)

http://annabellan.wordpress.com

 
wiper

wiper

28 december 2009 14:27

Ser att du börjat jobba igen. Härligt att du känner dig positiv och mår bra. Det måste vara toppen att bo på Öland.

Här där vi bor har dom kvar alla julsaker och belysningar längre än jag sett nånannastans.

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

28 december 2009 16:19

..har inte haft någon gran på flera år...kommer fram några tomtar, ljusstakar å dukar...sååå när de e dax att plocka bort eländet så går det undan!!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

28 december 2009 22:11

Låter som du har det rätt så uthärdligt på jobbet då. Hoppas ni inte får för mycket att stå i nu när ni bara är två som ska hålla ställningarna!
Jaså, du vill redan städa ut Julen? Själv väntar jag nog med det till helgen efter Trettonhelgen. Då brukar jag längta hejdlöst efter ljusa gardiner och något i turkost på köksbordet. Och tomtar gör sig inte ihop med turkost, så då får dom allt krypa ner i sina lådor och sova tills nästa December!
Ha en bra (å kort) arbetsvecka!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

29 december 2009 06:54

Ha ha, bra av din man tycker jag :0). Den kan allt stå liiite till. Ha en bra jobbdag.
KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards