rocotopeppers

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Mita - 22 november 2009 21:46

Funderar på ett ansikts lyft, och ett litet tuttlyft och varför inte lägga in några kuddar i rumpan när jag ändå är på G.

Skymtade förbi en spegel nyss och såg en peron som var lik mig men med tunga ögonlock, sur mun och utan uppnosiga tuttar, vem är hon?

Om jag istället fäster håret i en tight tofs så rätar säkert ansiktet ut sig, en pushup BH med lite bomullstussar i och nylonisar med lite inlägg så är jag fit for fight igen, billigare om inte annat.......

Av Mita - 22 november 2009 19:09

Hur kommer det sig att det är okej att kyrkan ringer i sina klockor på lördagskvällarna?

Skulle det vara okej om jag drog på värsta musikmaskinen och spelade för hela kvarteret?

Har kyrkan sökt tillstånd eller är det bara så att, så har det alltid varit och så ska det förbli?

Jag bara undrar!!

Av Mita - 22 november 2009 09:29

Inatt gjorde jag som Stina och placerade fem rostfria knivar i sängen, de skulle visst hjälpa mot rastlösa ben som jag haft i 30 år. Jag har testat allt, och då menar jag allt, tabletter, salvor, stenar, lindor, högt, lågt, varmt, kallt men aldrig knivar. Så det var med spänd förväntan som jag kröp ner under täcket

igår kväll, skulle jag få sova en hel natt utan avbrott.?

Om jag säger såhär, låt bara bli att testa!!!!!!!

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards