rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Den har lagt sig.........

Av Mita - 11 november 2009 06:25

Har varit uppe halva natten och kollat till sonen, ja jag vet han är snart 15 år men det spelar ingen roll, jag är en höna Flört

Efter mängder med isglassar, isvatten, panodil och kalla handdukar på pannan så fick vi ner febern lite..

Sjukvårdsupplysningen igår sa att jag skulle passa så att han inte blev allmän dålig eller började yra, men tjena, om man ligger i 40 graders feber, är man inte allmän dålig då???

Hörde nu på tv att man fick ångra sig om man tackat nej till vaccinering, det var väl ett charmerande beslut sjukvården tagit, för vad ska de annars göra av allt vaccin?


Jesses vad fröken Kaspersson var uppsminkad i morgontvn idag då.........

 
 
Monica

Monica

11 november 2009 06:45

Klart man blir orolig, och alla dessa rövarhistorier som man blir matad med gör det hela inte roligare.
Hoppas han kryar på sej snart.

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Kommandoran

Kommandoran

11 november 2009 09:52

Kan du VAB:a 15-åringen? Egentligen inte, men lite läskigt att lämna en så febersjuk kille hemma själv. Hoppas han kryar på sig snart:)

http://kommandoran.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mita

11 november 2009 13:08

Monica, orolig är bara förnamnet........

Kommandoran, nix ingen VAB här inte men han klarar sig för mannen har åxå blivit smittad så jag har två sjuklingar därhemma =(

 
Stort och smått

Stort och smått

11 november 2009 14:28

Skönt att det verkar gå åt rätt håll! Klart man blir orolig, spelar väl ingen roll om det är en femåring eller femtonåring?! Jag kommer nog alltid oroa mig för mina små...

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

11 november 2009 15:44

Vad skönt att febern har lättat lite:) har själv en tonåring som mår dåligt idag. Inte roligt alls han är helt slut mår lite ila.
Jag hoppas sonen blir bra så han slipper ligga så länge:)

Nu har jag skrivit in på min blogg att du har tävling, och som jag sa innan hoppas du får många som visa sitt intresse.
Stora kjamen

http://bearclaw.bloggplatsen.se

 
pillan

pillan

11 november 2009 18:45

klart man blir orolig oavsett ålder..
Allmänt dålig , kan ju undra vad som räknas till det

http://www.pillans.se/wp

 
Monica

Monica

12 november 2009 07:47

Hoppas sonen är på bättringsvägen.
Kineser växte våra schäfrar upp med i Solna, två trevliga krabater som hette Fred o Fabian och som var gråa.
Fina toppbild:-)

http://ingemix.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

12 november 2009 07:55

Skönt att tempen sjunker, mina barn ska få vaccinet i skolan nästa vecka. Kanske man kan släppa en del av oron efter detta. Själv är jag egentligen tvingad att ta den eftersom jag ligger i riskzonen...

Kramar om

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Yvonne

Yvonne

12 november 2009 14:22

Det spelar nog ingen roll hur gamla ungarna blir.. Man är lika orolig ändå...
Skönt att ni fick ner febern lite.

Hoppas att han snart blir frisk igen.
Kram

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards